IBIZA is calling. And I must go!

Dit voelt gek… Ik moet eerlijk bekennen dat ik het altijd erg leuk vind om blogs te lezen, maar niet weet of ik ook echt een goeie ben voor het schrijven van blogs. Maar we gaan het zien! Ik wil me in ieder geval even voorstellen 🙂 Mijn naam is Lisanne en iedere drie weken lees je op OXXIES een nieuw blog van mij. Om te beginnen: IBIZA!

Wat heb ik hier naar uit gekeken zeg: acht dagen op vakantie naar een eiland wat bekend staat als feesteiland, hippie-eiland en eiland waar je helemaal tot rust komt. En dat heb ik geweten! Na 8 maanden verbouwen in ons huisje (en we zijn nog steeds niet klaar) waren mijn vriend en ik meer dan toe aan een weekje rust. We hebben dus ook optimaal gebruik gemaakt van al het leuke op IBIZA. Ik neem je graag mee in mijn weekje daar!

Er stond een huurauto klaar bij het vliegveld, dus ‘hop’ gassen maar. Het weer viel wat tegen, maar dat mocht de pret niet drukken: we zijn op een prachtig eiland en de temperatuur is goed! First things first: waar gaan we vanavond eten (Altijd belangrijk om te weten, toch?)? Vrienden wezen ons op ‘Can Bass’ en wat was het daar heerlijk om te eten. Tapas als voorgerecht en een perfecte steak als hoofdgerecht. Vino Tinto en Blanco in overvloed.

Processed with VSCO with a6 preset

Next: Beach time. De verschillende baaitjes in IBIZA maken het eiland tot één grote ontdekkingsreis. Je mag overal maar maximaal 80km/uur rijden, dus je scheurt wat rond in je gehuurde auto en checkt zoveel mogelijk strandjes in een korte tijd. Sommige strandjes zijn wat lastiger te bereiken dan anderen. Je moet dan zo’n onhandige, ongelijke trap af van zo’n 100 treden of half over een rotswand klimmen, voordat je er bent. Maar het is het eigenlijk altijd waard :).

Processed with VSCO with a6 preset
Cala Vadella

Processed with VSCO with a6 preset
Cala Comte ❤

Altijd het lekkerst of het leukst voor het laatst bewaren toch? Komt’ie! Ibiza is namelijk een aantal té leuke interieurwinkels rijk. In Santa Gertrudis, de dichtstbijzijnde plaats, vond ik een ieniemienie winkeltje met een super leuke collectie interieurspullen. Natuurlijk heb ik daar wat gescoord voor straks in ons nieuwe huis :).

SantaGertrudis_Ibiza_Oxxies_blog4
Ook Sluiz is er zo ééntje… Ga er kijken! De foto’s zeggen genoeg, hoop ik :).

Processed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with a6 preset

‘ONLY BIG ASSES’ en zo waren er nog wel meer. Het hele parkeerterrein stond vol met deze parkeerborden… Fantastisch. ‘ONLY BLONDES’. ‘ONLY HIPPIES’.

Last but not least: CoCoq. Hier wilde ik eigenlijk niet meer weg. Té mooie design spullen die natuurlijk ook veel te duur waren, maar toch leuk om naar te kijken. Zeker een bezoekje waard als je in de buurt bent!

Processed with VSCO with a6 preset

IBIZA… Ik hoop er nog eens een keer heen te gaan!

– Lisanne

Deze items nam ik mee… 

American Tourister kofferLuiz David zonnebril – H&M short

Geef een reactie

