Helemaal klaar voor het festivalseizoen

Voor mij voelt het een beetje gek om te bloggen in het Nederlands, omdat ik wekelijks op mijn eigen blog artikelen plaats in het Engels. Mijn naam is Neeltje en op OXXIES. zal ik om de drie weken een blog plaatsen die aansluit bij één van de categorieën. Deze eerste post zal gaan over essentials voor het festivalseizoen.

De zon schijnt, overal lopen mensen, er klinkt muziek en je hebt een koud drankje in je hand. Zo ziet het perfecte festival er wel zo’n beetje uit. In Nederland moeten we altijd heel erg geluk hebben met mooi weer tijdens een festival. Maar als de zon eenmaal doorkomt, komen alle echte zomerse festival outfits weer uit de kast. Voor dit festivalseizoen heb ik een aantal items op een rijtje gezet die ik erg goed vind passen bij de trends van het moment (bij zomers weer).

Festival wishlist

1. Crop top met kant | H&M
2. Shorts met pinnapple print | H&M
3. Franje tasje | Van Os tassen en koffers
4. Lage rode sandalen | Bershka
5. Bohemian oorbellen | Bershka

Ik ben zelf altijd van de simpele outfits. Dit is ook wel te zien aan de keuze van kledingstukken… Om het toch wat meer voor een festival te maken, heb ik gekozen voor een shortje met een ananas print en een crop top met wat kanten details. Deze zijn allebei in een neutrale kleur, maar de sandalen zorgen voor wat kleur. Daarnaast kunnen een franje tasje en bohemian sieraden natuurlijk niet ontbreken. Wat staat er op jouw festival wishlist?

– Neeltje

Geef een reactie

